BAŞKAN ALTAY: “GENÇLERİMİZ İKİ BAŞKENT ARASINDA GÖNÜL KÖPRÜSÜ KURDU”

Konya Büyükşehir Belediyesi, “Atabey Gençliği Ecdadın İzinde” sloganıyla düzenlediği günübirlik İstanbul gezisi programları kapsamında Konya’nın 31 ilçesindeki 60 bin 11. ve 12. sınıf öğrencisini ecdatla buluşturdu.

PIHA

Daha Fazla Göster
Başa dön tuşu